Czwartkowa sesja Rady Powiatu

9 godzin temu

Posiedzenie rozpocznie się o 13:00 (23 maja). Nizej program oraz link do transmisji lub retransmisji:

Porządek obrad:

  1. Otwarcie Sesji.
  2. Przedstawienie porządku obrad.
  3. Przyjęcie protokołu z XVI (16) Sesji.
  4. Informacja Przewodniczącego Rady z prac Rady w okresie międzysesyjnym.
  5. Informacja Starosty z działalności Zarządu Powiatu w okresie międzysesyjnym oraz informacja z wykonania uchwał Rady Powiatu.
  6. Wnioski i opinie Komisji Rady Powiatu.
  7. Raport o stanie Powiatu Gołdapskiego za rok 2024 oraz debata.
  8. Podjęcie uchwał Rady Powiatu w sprawie udzielenia Zarządowi Powiatu w Gołdapi wotum zaufania.
  9. Przygotowanie do udzielenia absolutorium Zarządowi Powiatu w Gołdapi za 2024 rok:
  1. rozpatrzenie sprawozdania finansowego za 2024 rok,
  2. rozpatrzenie sprawozdania Zarządu Powiatu w Gołdapi z wykonania budżetu powiatu za 2024 rok,
  3. zapoznanie się z informacją o stanie mienia Powiatu Gołdapskiego,
  4. zapoznanie się z opinią Regionalnej Izby Obrachunkowej o przedłożonym przez Zarząd Powiatu sprawozdaniu z wykonania budżetu za 2024 rok wraz z informacją o stanie mienia komunalnego,
  5. zapoznanie się z wnioskiem Komisji Rewizyjnej Rady Powiatu w Gołdapi o udzieleniu absolutorium,
  6. zapoznanie się z opinią Regionalnej Izby Obrachunkowej w sprawie zaopiniowania wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Powiatu w Gołdapi,
  7. wystąpienia komisji stałych, dyskusja.
  1. Podjęcie uchwał Rady Powiatu w sprawach:
  1. zmieniająca uchwałę w sprawie określenia przystanków komunikacyjnych oraz warunków i zasad korzystania z tych przystanków, których właścicielem lub zarządzającym jest Powiat Gołdapski;
  2. rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Powiatu Gołdapskiego za 2024 rok;
  3. udzielenia Zarządowi Powiatu w Gołdapi absolutorium z tytułu wykonania budżetu za 2024 rok;
  4. zmian budżetu powiatu na rok 2025.
  1. Interpelacje Radnych.
  2. Zapytania Radnych.
  3. Wnioski i oświadczenia Radnych.
  4. Odpowiedzi na zgłoszone zapytania, interpelacje i wnioski Radnych.
  5. Odpowiedzi na zgłoszone wnioski Komisji Stałych Rady.
  6. Sprawy różne.
  7. Wolne wnioski.
  8. Głos wolny.
  9. Zamknięcie obrad.
Idź do oryginalnego materiału