XVIII Sesja Rady Powiatu Sanockiego. Porządek obrad

10 godzin temu

POWIAT SANOCKI. Rada Powiatu Sanockiego zawiadamia, iż w dniu 16 lipca 2025 r. o godz. 16.00 w Sali Herbowej Urzędu Miasta w Sanoku odbędzie się XVIII Sesja RADY POWIATU SANOCKIEGO z następującym porządkiem obrad:

1. Otwarcie obrad sesji.

2. Powołanie sekretarza.

3. Przedstawienie porządku obrad.

4. Przyjęcie Protokołu z XVI i XVII sesji Rady Powiatu Sanockiego.

5. Sprawozdanie Przewodniczących Komisji z pracy Komisji między sesjami.

6. Sprawozdanie Starosty z pracy Zarządu między sesjami i wykonania uchwał Rady Powiatu.

7. Sprawozdanie z działań podejmowanych na terenie nadzoru wodnego w Lesku na obszarze Powiatu Sanockiego za rok 2024.

8. Sprawozdanie z działań podejmowanych na terenie nadzoru wodnego w Brzozowie na obszarze Powiatu Sanockiego za rok 2024.

9. Sprawozdanie z działań podejmowanych na terenie nadzoru wodnego w Krośnie na obszarze Powiatu Sanockiego za rok 2024.

10. Sprawozdanie z działań podejmowanych na terenie nadzoru wodnego w Sanoku na obszarze Powiatu Sanockiego za rok 2024.

11. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały budżetowej Powiatu Sanockiego na 2025r. (kwota 67.000 zł).

12. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały budżetowej Powiatu Sanockiego na 2025 r. (kwota 109.229,90 zł).

13. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały budżetowej Powiatu Sanockiego na 2025 r. (kwota 276.430 zł).

14. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały budżetowej Powiatu Sanockiego na 2025 r. ( kwota 50.000 zł).

15. Podjęcie uchwały w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Powiatu Sanockiego na lata 2025-2036.

16. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na dokonanie darowizny nieruchomości stanowiącej własność Powiatu Sanockiego na rzecz Gminy Miasta Sanoka.

17. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi na nienależyte wykonywanie zadań przez Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy w Sanoku.

18. Złożenie informacji Radzie Powiatu Sanockiego o zamiarze zbycia nieruchomości stanowiących własność Powiatu Sanockiego (dz. nr 1525/1 i dz. nr 1525/2).

19. Interpelacje i zapytania radnych.

20. Wnioski i oświadczenia.

21. Zamknięcie obrad sesji.

[caption id="attachment_750628" align="alignnone" width="891"] fot. Powiat Sanocki[/caption]

Powiat Sanocki

Idź do oryginalnego materiału