Po wyborach newsy mniej się klikają. Liderem przez cały czas Onet

Zdjęcie: Fot. mockupbro.com
Po zakończeniu kampanii prezydenckiej kilka czołowych serwisów informacyjno-publicystycznych zanotowało spore spadki odwiedzalności. Liderem pozostaje Onet, najwięcej straciły WP.pl i Interia, za to spory wzrost osiągnął portal „Gazety Wyborczej”.
- Strona główna
- Wybory i nastroje
- Po wyborach newsy mniej się klikają. Liderem przez cały czas Onet
Powiązane
„Kto sprowadza Afganistan, sam stanie się Afganistanem”
8 godzin temu
Hołownia odsunie Tuska od władzy
10 godzin temu
Protesty w Serbii: prowokacje władz, eskalacja przemocy
14 godzin temu
Polecane
Tragedia na budowie. Nie żyje pracownik
8 godzin temu
Patroni płockich ulic. Czy na pewno wiecie, kim byli?
9 godzin temu