Pojęcie „content marketing”, czyli marketing treści odnosi się przede wszystkim do współczesnych metod promocji. Jednak historia samej praktyki sięga końca XIX wieku. Jak tworzenie atrakcyjnej treści wpływało przez lata na zachowania konsumentów? Dlaczego zrozumienie potrzeb odbiorców i dostosowanie do nich przekazu jest podstawą skutecznego marketingu? Czy Bill Gates miał rację przekonując o kluczowym znaczeniu contentu? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziecie w tym artykule. Zapraszamy do lektury.
Historia content marketingu – od czego zaczynał marketing treści i jak jest dziś postrzegany?

- Strona główna
- Polityka krajowa
- Historia content marketingu – od czego zaczynał marketing treści i jak jest dziś postrzegany?
Powiązane
Siemoniak atakuje Cenckiewicza. "Kandydat ma zarzuty"
1 godzina temu
Polecane
Uwaga na oszustwa na kryptowaluty
1 godzina temu
Świdniccy policjanci zatrzymali nielegalnych imigrantów
1 godzina temu
Ojciec i syn nie żyją. Zarzuty po tragedii na Wisłostradzie
1 godzina temu