Po wygraniu wielu komercyjnych kontraktów w Irlandii, Belgii, Niemczech i na innych rynkach międzynarodowych, polska spółka technologiczna Britenet została wybrana jako jeden z wykonawców w konkurencyjnym przetargu publicznym ogłoszonym przez Europejską Agencję Straży Granicznej i Przybrzeżnej – Frontex. Jest to nie tylko prestiżowe wyróżnienie, ale także potwierdzenie międzynarodowych kompetencji firmy i sprawdzonego zrozumienia potrzeb klientów poza rodzimym rynkiem.
Przetarg dla Frontexu – kolejny znaczący krok w rozwoju Britenet w Europie
Britenet został wybrany jako jeden z wykonawców w przetargu ogłoszonym przez Frontex – Europejską Agencję Straży Granicznej i Przybrzeżnej, zdobywając kontrakt w ramach czteroletnich umów ramowych na rozwój, doradztwo i wsparcie systemów IT. To znaczące osiągnięcie – nie tylko ze względu na skalę projektu i jego międzynarodowy charakter, ale także ze względu na dużą konkurencję – o udział ubiegały się czołowe firmy IT z całej Europy.
„To nie tylko prestiżowy kontrakt, ale też potwierdzenie, iż nasza wiedza technologiczna cieszy się zaufaniem na poziomie Unii Europejskiej. Jesteśmy dumni, iż możemy wspierać Frontex w strategicznych obszarach, takich jak rozwój systemów IT i bezpieczeństwo danych – dziedzinach, które są najważniejsze dla misji agencji i bezpieczeństwa Europy” – komentuje Claudia Nieuwland, COO Britenet.
Ekspansja na Europę
Wygrana w postępowaniu to wynik długofalowej strategii rozwoju międzynarodowego Britenet. Firma działa aktywnie na rynkach europejskich – posiada biuro w Niemczech, niedawno otworzyła oddział w Belgii, a portfolio projektów międzynarodowych sukcesywnie się rozbudowuje.
„Ten kontrakt jest wynikiem pracy zespołowej, która połączyła wiedzę technologiczną i zrozumienie środowiska publicznego ze znajomością procedur zamówień publicznych UE oraz elastycznym podejściem, zorientowanym na klienta. To pokazuje, iż jesteśmy przygotowani do zarządzania złożonymi, międzynarodowymi projektami” – podkreśla Claudia Nieuwland.
Technologiczny partner dla Europy
Kontrakt z Frontexem to kolejny dowód na to, iż Britenet nie tylko skutecznie konkuruje na europejskim rynku IT, ale także coraz wyraźniej zaznacza swoją obecność jako zaufany partner w transformacji cyfrowej instytucji publicznych i firm komercyjnych w całej Europie.
„Wierzę, iż to dopiero początek naszej szerszej obecności w projektach na poziomie Unii Europejskiej. Frontex jest kluczową instytucją, a to partnerstwo otwiera nowe możliwości dla Britenet na arenie międzynarodowej” – mówi Michał Borny, CEO Britenet.
O Britenet
Britenet to zaufany europejski partner IT dostarczający wysoce skuteczne, przełomowe rozwiązania w zakresie oprogramowania. Z zespołem prawie 1000 specjalistów Britenet oferuje spersonalizowane usługi w zakresie rozwoju oprogramowania, CRM oraz danych i sztucznej inteligencji – ze szczególnym uwzględnieniem doświadczenia w zakresie Salesforce. Pomagamy organizacjom zwiększyć konkurencyjność, obniżyć koszty i poprawić jakość obsługi klienta.
Nasi klienci obejmują najważniejsze sektory, takie jak bankowość i ubezpieczenia, handel detaliczny i logistyka oraz sektor publiczny – współpracując z nami w celu poprawy wydajności operacyjnej, modernizacji starszych systemów i napędzania innowacji.
Założona 20 lat temu firma Britenet wspiera klientów przez cały cykl życia projektu – od analizy i projektowania po wdrożenie, testowanie i bieżące wsparcie.
Zaufały nam takie organizacje, jak Generali, Education First, AerCap i europejskie instytucje publiczne. Britenet dostarcza technologię, która napędza strategiczne cele i długoterminowy sukces.